Att plocka ur diskmaskinen. . .

Herregud. HAHA.. jag tog precis disken.. I vanliga fall tar det mig kanske tre minuter.. idag tog det 15 minuter.. HAHA fyfan vad jobbigt det var! men jättebra träning kändes det som :)
Så from now on ska jag försöka ta disken iallafall en gång om dagen.. kanske får träningsverk? känns nästan som det just nu iallafall.. haha fy!


Hursomhelst.. det blir alltid lite sena inlägg för mig och anledningen till det är att jag går upp kl 13 varje dag.. somnar ju inte förrens typ 02 varje natt så det blir liksom lite konstigt...men jag kan ju iofs skriva desto mer på kvällarna ;)


Jag är alldeles utmattad just nu så kommer inte göra ett stort inlägg med sjukhusgrejer på iallafall några timmar.. kan dock berätta vad jag har gjort idag.. Som vanligt så vaknade jag 07 och tog mina piller + kissade (vet inte varför men kissar mycket mer nu.. fast iofs är ett piller som jag tar vätskedrivande.. jaja) och sen somnade jag om tills klockan blev 13 (fast pappa väckte mig några gånger därimellan haha) och då tog jag piller igen.. sen babblade jag och pappa lite och åkte därefter iväg till affären för att handla mat.
Det blev faktiskt storhandling på LIDL idag! verkligen kul att se lite vad deras utbud är :) Sen efter det så visste vi "fan vi kommer inte hinna göra mat till mamma" för då var klockan redan 15.. så vi åkte upp till öxnehaga!

Köpte en Monte Carlo Special-pizza.. haha ÅÅH vad längesen!! Svingott :) Mamma har fortfarande inte kommit hem förresten.. tycker synd om henne.. hon kämpar och är alltid duktig men blir aldrig klar med jobbet typ..aff.. jaja..
Ikväll är det House så det får jag inte glömma att titta på med mamma och pappa :)

Nu har jag ont i axlar/armar/leder av att skriva... ja. faktiskt så blir man trött av så lite efter en hjärtoperation.. helt stört.. anyway. . vi säger hejdå här så skriver jag senare :)





Kommentarer
Postat av: mc

haha, min bild! :D

2010-09-22 @ 13:08:42
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0