Fan alltså.. man mår ju inte bra..

Puuuh.. skulle ju skrivit en hel del idag.. klockan 10 var vi på sjukhuset och fick stanna där i nästan två timmar för att blodproverna skulle bli klara.. blääääääääääääää. men kommer nog 100% bli inlagd igen på måndag. suger ju verkligen... Så iaf när vi kom fram hem igen så hade jag migrän.. får det jätteofta nu efter operatiónen.. suger ÄNNU mer. jag är inte på humör idag.. allting är jobbigt och dåliga nyheter o.s.v... anyway... jag somnade vid 12 och sov till 14 sen åt vi och firade mamma lite sådär (hon fyller år idag!:D) och nu ska hasse åka hem... jag är as trött IGEN. sov för två timmar sen herregud... äääääääääääääääääääääsch haha vad ska jag skriva????


tänker skriva inlägget om operationsdagen men orkar inte just nu dock... här får ni en bild från igårkväll när jag och pappa tittade på Mördare okänd (som btw var extremt bra).



Kommentarer
Postat av: Camilla Lövgren

Hej Camilla Lövgren! Kul att vi har samma namn! Jag hoppas du mår bättre snart och slipper ha ont. Måbrakramar från Norrland!

2010-09-12 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0