HONEY, IM HO-OOME!!

Hej :) Jag är hemma. På permission.. Har luggit på Ryhov sen i onsdags. HAH AJ. gör ont att skriva, de har tagit blodprov i mina fingrar... ANYWAY har såklart miljoooooooooooooner saker att berätta men jag är extremt utmattad + asglad att vara hemma så tänker sova I MIN säng (äntligen.fan 10 dagar sen...) nu och uppdatera er sen.



Måste dock förvana er att MYCKET av mina dagar är helt blurriga och bara... typ..ihopsatta.. men jag har försökt föra lite anteckningar plus en jäääääääääävla massa videos /kort... Många vidoes är mycket groteska och obnehagliga men det kommer finnas varningstext inför videosarna. Dock vet jag inte om jag visar boobsen på vissa av dom äckliga videosarna så isåfall lägger jag inte upp dom ;)



JAG ÄR SÅ NÖJD över att vara hemma. en sak som är HELT JÄVLA Galet är att jag faktiskt INTE MÅR DÅLIGT och dom mer eller mindre dödade mig och köttade upp mig för en vecka sen. HERREGUD.




Finns inget place som hemma. Jag älskar att jag fick komma hem. Höll på att bli alldeles galen/deprimerad inne på ryhov...




Finns massa obehagliga & coola saker jag måste berätta!! Nu ska jag dock sova men ni får ju såklart iallafall en bild :D






Tänker även göra som med USA och ladda upp ALLA bilder som jag tagit (förrutom suddiga såklart) .. Här är jag innan operationen. Precis när mamma och pappa var tvugna att säga "hejdå" .. typ tio minuter efter denna bilden tagits så sov jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0