Känslor och tankar!

Blä. idag är det en deppig dag.. eller iallafall en deppig eftermiddag/kväll...


Jag är ledsen och jag har ont.. men mest så är det att jag är ledsen.. det känns som ingen bryr sig och det är så fail för när jag ser på mamma och tim t.ex. så är det bara så himmla uppenbart att dom bryr sig och älskar mig.. Så är det ju för alla men det är lätt att glömma när man är ledsen...

Så då blir jag ännu mer ledsen för jag beter mig dumt, fast ingen vet om det förrutom jag i mina tankar.. men äsch.. does this even make any sence? är det någon som förstår vad jag menar? .. blä. tror bara jag saknar att vara med folk faktiskt.. Jag kan ju inte göra ett jävla skit längre.. prrrrhhhhhhhhhschshchschc.. fyy. nu ska jag se på tv.  ;(

Kommentarer
Postat av: Jenny Sabba

Hej lilla älskling!

Samma syndrom som när man är mammaledig och bara snöar inne. Man känner sig totalt värdelös.

Om du orkar/vill så kommer jag gärna en sväng imorgon vid 12.30 typ. Vill du? Kommer själv i så fall. Kramkram

Jenny

2010-09-20 @ 20:51:44
Postat av: mc

jaaa, jag vet exakt vad du menar!

man känner sig asdeppig och jätteledsen fast man inte riktigt vet varför. o så skulle det vara skönt att få gråta lite, men man kan inte börja gråta utan anledning, så då börjar man gråta över nästan vad som helst och då blir man irriterad över att ingen fattar att man är ledsen utan bara håller på att retas med en. :C

Puss på dig sötnos!

2010-09-20 @ 21:27:26
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0