Nu är kameran laddad!

Tjoho! Jag har ont.. såklart .. men har sovit ut idag eftersom vi inte behövde åka till Ryhov idag..
Sitter och tänker på valet en hel del.. vet inte vad jag ska rösta i landsting och kommunalvalet.. hmm.. jaja..
Nu ska jag väga mig.. vägde 37,1 sist ...HAHAH VAFAN!? Jag trodde jag hade gått upp nu när jag vart hemma några dagar och sluppit sjukhusmaten... Jag väger nu 37,2... HAHAH fail. Jaja det är bara kämpa på..
Inte konstigt att jag inte gått upp eftersom kroppen använder ju sig av grymma mängder energi när jag ska läka och bryta ner alla mediciner m.m..

Anyway jag läste Kenzas blogg och speciellt inlägget om valet då.. Hela kommentarsfältet håller jag på att gå igenom men jag hittade en specifik kommentar som jag inte kunde sluta skratta åt hahaha.. OCH vill påminna  att jag får ont av att skratta så det är ju inget jag egentligen vill.. Anyway here goes..

(Till detta kan jag säga att Kenza skrev något i stil med att hon inte vill att hennes läsare ska rösta på SD typ...hon gillar helt enkelt inte SD)


Postat av: Linus
Saken är den att det är inte konstigt varför så många röstar på SD, det ligger alltid en anledning till varför gör som man gör. det har aldrig slagit någon att det kanske är för att Det finns FÖR många invandrare i det här landet, om några år kommer det inte finnas några helsvenskar kvar?! det finns fler icke svenskar än svenskar i det här landet och det är SJUKT! detta är sverige för fan!

Kenzas svar: Fast vi kan ju inte ro för det. Utländska killar är ju så snygga så då blir det ju inga helsvenska bebisar ;) Nejdå, men jag förstår ärligt talat inte vad problemet är. Vi alla är människor. Vi alla är lika värda. Vad gör det om du ser en blond kille eller en mörk kille på stan? Är det jobbigt?



HAHAHA vem fan svarar så jävla ironiskt och ändå seriöst.. haha ne fy jag blev glad! hahah.. det var kul.. tycker ni inte ?;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0