Cover up!

Hellojsan! Vet niiiii vaaaaaaaaaaaad?! :D ååååååååååååh.
Jag bara älskar allting just nu. jag vet int vad det är för fel på mig. eller.. feL? HAHA. vad det är som gör mig så glad mao.. Kanske är allt godis som jag smällt i mig ?;)

Men ja! den toppentoppen sak är att det har vart så fint väder så många dagar nu! :D Även om det kommit några få skurar så hallååå . AWesome! :D jag måste snart börja tejpa mitt ärr (kör fortf. med jacka över osv.. ) vilket är pretty imba, det vankas vår! GOGO! :D snart är det grill på stranden och soft i solen... Give it to me baby, ah- ha, ah-ha!




Skulle preciiiiis gå och lägga mig nu. MEN VAD kör igång på min fina spotify?!?! BRUNO FUCKING MARS <3 ÅÅÅH hans röst och hans låtar. fan vad han är BRA!!! har inte gillat någon artist såhär på läääääääääääääääääääänge!! Varje låt på hans album är olik den andra .. blues vs vanlig radiomusik typ och sen latjolåtar? och allt låter ändå bra? AAH alltså fan vad great det är ! Så. nu ska jagi nte sova. ska lyssna igenom hans album, sen sova^.^


Kommentarer
Postat av: Boris

Grilla på vätterstranden vill jag typ göra redan i helgen. :D orkar ju knappt vänta till sommaren... :(

2011-04-15 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0