Pingstbruden?

Just ja. visste att det var något jag glömde visa..
När jag och mamma skulle fixa maten så skulle jag skala räkor. vanligtvis har jag massa toffsar runt armen men idag hade jag inte det, så fick låna en klämma av mig.. Och gjorde den klassiska "pingstfrillan" som jag kallar den.. haha..

jag kan inte undgå faktan att jag är söt i frisyren men FAN vad jag hatar den för det ser verkligen ut som jag är en liten söt lydig tjej som är superreligiös och jätteliten typ


Förrutom att jag ser sjukt sne ut så ja... HAHAHAHA =(




Insåg just en sak.. Gaffeln? WTF hahahahah. sån tjockis jag är =( .....

Kommentarer
Postat av: Boris

Du har alldeles för finurligt leende på sista bilden för att vara någon pingsttjej. Och med tanke på att du har det typ jämt så tror jag inte det är någon som tror det om dig. ;)

Men ja, jävligt tjockis av dig att posa med gaffel. xD

2011-04-18 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0