Fortfarande beslutsångest över min framtida bikini ;(

Nu har jag rensat ut några ur sortimentet.
Och. Så måste man tänka på en till sak. Jag vill inte se ut som en barnunge i bikinisarna. Vilket man lätt gör i prickiga söta saker. SÅÅÅ NU FÅR JAG DAMP snart. vad fan ska jag välja?!?!
En bikiniöverdel som inte ser ut som BH, Ej tjocka snören för jag ska få mer bränna, Ej för enkel i sin helhet, och ej se ut som en barnrumpa.


okej. Nu kör vi!
Dessa har jag kvar att välja mellan, enligt mig. MEN sen tar jag bort alla dom som inte passar kriterierna lite längre ner.. Får se vad som blir kvar....
Dock. HUR FAN VET JAG att jag ser ut som en liten unge i vissa av dom söta? Men det är fan JÄVLIGT möjligt med tanke på min längd. Idiotiskt...














Har minskat från 13 st till nu 6st. Mer än hälften. SÅ. again. Hjälp. ;(
Om jag tar bort alla som inte passar kriterierna: smala band, ej barnsligt söt, ej för enkel, ej överdel som ser ut som bh..
Vad har jag kvar då???

Den sista.



Vilket jag ÄNDÅ inte är helt nöjd med. MEEEN... sen tänker jag.. Annan färg?
För... det finns liksom några att välja på. Ni har sett den blåa. Här har ni den gula (Som jag förövrigt INTE tänker ta...)


Sen har vi även två färger till som jag är mer sugen på..





Meeeen jag kommer ta den här helt enkelt.. Den svarta. Föör den som är ALLRA högst upp i det här inlägget är egentligen min favorit (enkel jävla trekantsbikini som är svart och inte ser ut som en bh) meeen den är FÖR JÄVLA SIMPEL. Så därför får det nog bli en sån här, svart :)
Låter det som en bra ide? o.0 hjälp.



Då blir snörerna vita.. tror det kan vara asnice. Så ska nog beställa den nu för jag har äntligen bestämt mig. JÄVLIGT SJUKT för när jag började skriva detta inlägget så var jag lika förvirrad som från början. Men nu när jag plockat ut alla som inte passar kriterierna så är jag ganska nöjd :D.. Tror det kan vara fint med en liten spetsaktig svart enkel bikini.. :) Nice!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag funderade själv på att köpa den svarta i spets. Men det blev en annan till slut. Om du undrar vem jag är så är jag MTs flickvän. Vi träffades en kortis på vätterstranden i somras om jag inte minns fel. Din blogg är för övrigt väldigt kul att läsa. Åh, nu började den här kommentaren låta som "jag är ditt största fan!!". Inte så jag menade. Anywho. Köp den svarta spetsbikinin. Sjuk snygg och annorlunda utan att va överdriven.

2011-02-15 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0