Det där med att duscha...

Kom precis ut ur duschen.. Sist jag duschade, på kvällen samma dag som jag klippte mig, den 17e, så hade jag mitt låååånga hår kvar. Nu var det fan läskigt.. inget hååår ;( jag var van vid att krama ur det och dra ur vattnet läänge, men hårlängden tog ju slut helt poff.. Men en sak som var positivt var att håret faktiskt LÅG KVAR på huvudet när man hade balsam och inte gled runt och ner i ansiktet bara för det var för mycket. Så det var ju nice. Men duscha suger fortfarande ;(





Kommentar:

Tycker snarare man stärks av alla andras failures, på något konstigt sätt.. Jag och Leena har det bättre än någonsin, vi är bäst. Peace out //Bror :)

Svar: Skönt att du känner så iallafall :) aww... awesome! Peace



Imperiet - Bibel gick igång på spotify <3<3<3! Vet inte varör jag älskar den låten så jävla mkt.. inte direkt att texten är awesome eller så enligt mig. MEN JÄVLAR vad bra musik och röst och allt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0