Kommentarer och lustgas.

Fick plötslig enooorm längtan av att dra i mig lustgas.. Minns hur jävla awesome det var hos tandläkaren.. haha. men no worries, snart ska dom operera käften igen så det är bara vänte ;D haha.


har fått en hel del kommentarer. Kirsty. Jag är så .. SÅÅÅÅÅÅ besviken. FY!

Kirsty om Pärlsocker Vs. Cocos på en negerboll:
Hahahah. Mobbad konversation. alla vet att det ska vara kokos på, att du ens ifrågasätter det ?! wth!? googla det. Grundreceptet är med kokos, det är bara för att barn typ ska äta det som man häller på ÄNNU MER socker , för i receptet står det ju inte häll i sjuttioåtta slevar socker redan :P socker på socker är för sött :P

Svar: HRMPFFF från och med nu är du inte min vän :( FYYYYYYYYY! Socker på SOCKER ÄR GOTT. Finns inget som heter "för sött" Pfft säger du som "har glasyr" på sockerkakor.. Glasyren var smet :( OCH DET VAR DIN IDE!!! trots att jag gick med på det (A) haha. MEN im not hiding it. Jag är en jävla fatzooo och DU BORDE joina min leage och ÄLSKA pärlsocker!!!! ...... haha KIRSTY DU MOBBAR MIG :( hahah .. fan. Puss<3



Alex om Saker som betyder . . .:
Camilla, var rädd om stenarna. De ger dig styrka. Och vilken go pappa du har;-)

Svar: Jaa det ska jag :) Tack <3!



Dennix  om Åh. Fina människor!:
intressant blogg som är värd att läsa tummen upp av mig!!
kolla gärna in min blogg
http://dennix.bloggsida.se/

Svar: Aff. Först blev jag mycket smickrad. Men sen gick jag in på din blogg. Din blogg var som en dålig version av jockiboi (som jag hatar, vilket gör att jag hatar dig lite mindre :)) Och då insåg jag att du förmodligen inte ens hade läst min blogg eftersom du tyckte min var bra och din var HEEELT annan ^^.. Men tack ändå..


jazza om Fun day!:
Jag skulle helt klart säga att det är värt det.
Om man inte har träningskort på atlantis eller rosenlund,utan går någon gång då och då varje år.
Så är det helt klart värt det.
Och det blir dubbelt så roligare om man har med sig
en kompis!

Svar: åh. Fan. Jag har inte råd med sånt. Men tack för att du svarade :D


Jenny S om Broken inside.:
Hujedamej! Det låter inte som att du go o gla! Antar att det är lite kärleksproblem??! Det är mycket jobbigt!!! Speciellt när man inte har något att riktigt ta på och misstron till varandras känslor infekterar hela relationen. Då vet man ju till slut inte vad man vill själv. Det är svårt att vara ärlig mot sig själv också MillaMolla. Kramar till dig. Hoppas det löser sig så du blir go o gla - kexchoklad (är gott!)

Svar: ALLTID så fin är du! Och jo det var kärleksproblem.. Kramar i massooooor! och ja :) Kexchoklad är gott, tycker dina söta barn förtjänar en extra idag! :D



vikk om Pluggeliplugg.. ?:
vad äckligt :C du får ta cam-bild. kan jag din msn meeeeed? du är så sexig. vill du se min snopp? :)

Svar: haha hej din random lilla sak! .. haha.. Söt <3 och stackars MC.. men with time it will heal <3!
OCH DUDETTE! OM du har en snopp, då vill jag väääldigt gärna se den haha, vore väldigt amazing!

Kommentarer
Postat av: Wiktor

du kanske har rätt ändå, kirsty verkar vara ganska awesoeme :)

2011-02-03 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0