"Näää jag vill inteeeh.."

Hah. Det var dom första orden som flög ur min mun när mitt larm ringde idag.. Hah. Jag hann inte ens koppla vad jag sa, innan jag hade sagt det och hörde mig sjävl säga det.. haha sjukt vad opepp hag var på att gå upp idag då...

Ska iallafall städa nu, fixa rummet lite osv..Haha. Ohmygod. min hjärna tänkte helt själv igen "vill inteeee><!"




Nyvaken Camilla i sommras, med Yoshi under armen. HAHA! <3



aff.. hah. My first word that came out of my mouth this morning was " I dont wannaaaaa!><" It was out of my mouth and in my ears, long before I even connected with my own brain and though "what the hell?!" hahaha.. I reeeeeeally did not wanna get up today!

Anyway, Im gonna clean my room now.. Ohmygod my brain, once again, thought all by itself "DONT WANNA!!"
haha..


-picture of me in new york, just woken up with Yoshi in my arms-

This is me, last summer, with Yoshi in my arms. Haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0