Tips på shampoo och balsam?

Hah. förövrigt... Mitt hår är heeelt jävla puffigt fluffigt av duschen igår innan jag la mig.. Det enda jag verkligen kan tänka mig att betala överpris för är ett bra shampoo + balsam . Det är också det enda "jag köper för min skönhet".. Just nu använder jag elvitals anti breakage som är fucking DYRT jämfört med alla andra shampoon.
Meeeeen.
Det är ändå inte top noch så att säga ? ;)
Så undrar om ni har något SOM STÄRKER håret, inte gör det flygigt och INTE har någon ÄCKLIG färg. Hatar fan rosa/lila/blåa ish shampoon. Äckligt! som jävla tandkräm. OCH JAG HATAR tandkräm. Fyfan.

Så.. Tips! även billiga går ju ofc bra, om dom nu är shyssta för håret..
Igår tog jag en bild (ja, om det nu är så jävla viktigt så har jag bh på mig.. en freebra) på mitt långa hår efter att jag hade duschat. Och jag VET INTE. VILL fan INTE klippa. Men är det så slitet? åhhh :( Jag måste bestämma mig snart..







Det ÄÄÄR ju så jävla långt och fint när det är blött och även precis nytorkat (som just nu) meeeen. Är det för slitet? Blir det för trassligt? Kommer det sluta med en katastrof om jag sparar det? .. Och OM jag ska klippa det: HUR?! bara vanligt till axlarna? Frisyr och isåfall VAD för jävla frisyr? ;(


Ska bege mig sakta härifrån mot Willys nu.. Öppnar 08 och tar ca 10 min att gå dit så det blir väl ganska lagom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0