Småfunderingar och småkommentarer..

Casandra om Supertrevligt!:
Glad att jag kude hjälpa till med bikinivalet och tack för namnkommentaren. Jag hittade din blogg via jnytt. Där listar de massa bloggar från Jönköping. Har varit hemligt intresserad av dig med ;P Lite extra sen jag började följa bloggen

Svar: Det är jag med haha! :) jahaaaa! vad roligt.. HAHA har du?! Fan vad toppen ^^ ..



Sitter här i BH och undrar vadfan jag ska göra i sommar för att täcka över ärret? Inte för jag skäms över det utan för man "måste göra det för att ärret inte ska bli fult" (alltså svart och aldrig nånsin blekna..) vilket jag såklart inte vill..
Vill ha sånna mega plåster som dom hade på lunds sjukhus. Men det blir dyrt och svårt att få tag på.... Så vad ska man ha? o.0 har ni några tips ? :( om jag ska sätta massa små vanliga plåster blir det också svindyrt.. men kanske såndär... tejp ish? fast.. det kanske inte räcker?.. orolig att det inte ska räcka.. för jag kommer ju inte gå runt med tröja hela sommarn.. tänkte det först men kom på att jag vill ju bada och sola och spela volleyboll osv... affigt. Måste verkligen tänka ut något...




Såhär ser det ut nu för tiden.. Kommer inte bli mycket bättre än såhär på jävligt bra tag.. men sen kommer det bli lika fint och ljust och dolt som det alltid har vart innan.. Men för att det ska bli så fint så måste jag ju skydda det från solen..


Kommentarer
Postat av: vikk

sån smal tejp och sen högsta solskyddsfaktorn på det.

2011-02-17 @ 00:38:54
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0