Fullspäckad dag! :)

Sorry för att jag inte uppdaterade tidigare.. heh... vaknade 07 idag och stack iväg till blodprovscentralen och stack mig i fingret som vanligt varje vecka... Direkt efter det började vi arbeta med att fixa i ordning allting i huset så det ser perfekt ut. Det varsååååå fint och nu vill jag inte ens flytta. Laaamt!.. Vid 13 kom mäklarna för att fotografera lägenheten och lägga ut den på internet..  När jag vet att bilderna är ute kan jag visa här sen :) .. Vid 14 var dom typ klara.. kl. 15.35 gick min buss ner till malmö så jag och tim packade lite fort, fixade och sen gick jag på toa, vilket resulterade i att vi missade bussen som skulle ta oss till swebusstationen.. Pappa fick skjutsa oss. TACK SOM FAN för det.
Blir tyvärr inga bilder idag eftersom jag sitter på tims dator ochvi strax ska se på film så jag skyndar mig så mycket som möjligt nu, vilket göra tt jag inte kan koppla in kameran och fixa i ordning massa bilder ^^
När vi satt på bussen ner till malmö så ringde min dietist! :) det var längesen jag hlörde från henne.. fick en ny eftersom jag bytte från barn till vuxenavdelningen.. vi bestämde oss för att jag skulle föra en matdagbok i fyra, fem dagar framöver när jag kommer hem igen. ASKUL :) Ni kan få följa det hahaha.. och resultatet får jag sen när jag och dietisten träffas igen så kansle vi gör tillägg eller ändrar matvanorna eller så.. vi får se ! :)
På söndag ska jag hem igen, poo.. det är mysigt här just nu.. har stressat så mycket hemma med att få ordning på lägenheten att jag inte tänkt på mycket annat förrutom det och fester som man "måste gå " på, t.ex. nyår och juldagen.. men det första vi gjorde när vi kom hit var att ta ett vaaarmt mysigt bad :)
äsch ;D blev en bild endå, från tims dator :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0