Högskolan . .

Seriöst. Värdelöst. Skulle träffa min grupp kl. 9.15. Jag var där. Efter 40 min kommer christina.. Waow. Efter två timmar kommer Emma.. Och Petter kom inte. Men anyway vi fick lite gjort ändå fast de första två timmarna var ju helt jävla waste med tid..

Idag ska jag hjälpa till här hemma och plugga samt fixa nyårsinlägget hade jag tänkt :)

Idag hörde jag en barndomsramsa som jag hade glömt :) hasse påminde mig. Haha den är så rolig!
"pelle plutt plutt plutt, tog ett skutt skutt skutt, över ån ån ån, tappa tån tån tån, in i kammarn efter hammarn, spika fast den lilla tån!"


Förövrigt så är jag extremt trött.. Gick upp hur tidigt som helst imo.

jag för någon vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0