Körskolan here I come ! ;D

Snart drar jag iväg med pappa till körskolan för att betala in 15k så jag kan få en intensivkurs med 15lektioner + riskettan och risktvåan (Y).. uh.. 15000.. helt sjukt mycket pengar..

Tack mor och far för att ni betalar..trodde aldrig det var möjligt för ett tag sen..ufft! känns lättat iallafall..
Mamma och pappa betalade nämligen hasses och klas lektioner (dock fick de bara 12 st.. så jag betalar själv för de tre extra jag får) så de vill såklart betala mina med.. men ah.. jag måste klä på mig osv innan vi drar om 20 min så skriver senare :)

Haha. håret blev helt fluffigt imorse när jag borstade ur det (Y)



jag hoppas att jag blir en awesome driver! och inte så himmla klantig eller idiotisk eller feg... är man feg i trafiken  skapar man bara problem. nu menar jag inte att jag ska rejsa runt som en idiot.. för då är man idiot och det är inte heller bra i trafiken ;)
men ah.. u get it antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0