Duktig-dagen

Jupp.. idag är det en sån dag. Jag ska läsa massa foldrar och se om jag hittar något som är mer intressant än det i blekinge jag tänkte läsa.
Jag gick inte till träningen idag eftersom jag hade sån jääävla träningsvärk redan... så tänkte att imon tränar jag två timmar hemma istället.. sen på torsdag är det ju gym och en timmes hemträning igen.. Ufft.. jag måtse även vända på dygnet.. Jag kunde verkligen inte gå upp idag.. Vid 7.40 när klockan ringde så var jag pigg men hade bara ooooont.. men sen så kunde jag inte vakna förrens runt två, meeeeen då kunde jag ändå inte gå upp. Det var sån seg jävla morgon. jag hatar sånna.. när man vaknar, somnar, vaknar,somnar,vaknar. FYFAN =( får lite panik över sånt haha..



Dagen får starta med lite himym och sen kör vi igång med läsningen uppe i köket istället, då jag fokuserar hundra gånger bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0