Fin dag.

vaknade nyss och gick faktiskt upp. Skönt <3..
ska duscha nu och sen städa lite och hjälpa mamma.. Jossan ska nämligen komma hit idag men jag tror hon sover ganska länge.. Ligger ner i sängen just nu och har den där degiga, dimmiga sköna känslan i kroppen <3
Imorgon har jag sjukgymnastik i bassängen och något halvmöte på arbetsförmedlingen. Gruppmöte om hur man skriver cv, går vidare med jobbsökning osv osv.. Kan ju vara användbart :)

Juste! ska ju även till Sarah idag ett tag (crap. kostar med bussen..) för att hämta lite grejer tim lämnade där.. så ska väl göra det efter jag har duschat istället ^^
Jag har sjukt ont i magen.. wtf? Kanske var för jag åt så mycket igår >.< Att jag ens smällde i mig tre mackor igårkväll tyckte tillochmed _jag_ var lite sjukt. Brukar inte ens gilla mackor. Men dom var sådär mjuka och sen var det asgott pålägg.. omnomnom <3 var någon bonjour mjukost med "grekisk vitlök" som smak. Rekommenderar! jag och boris käkade upp hela den oöppnade förpackningen på kvällen ><




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0