Love me love me, its the way you love me!| ÖPPET HUS ROADTRIP!

AAH låten. haha. Kommer lyssna sönder den istället. Dumt! men så är det ;D
Nu har jag tagit itu med alla arbetsförmedlingspapper, alla utbildningskataloger och planerat upp exakt hur jag ska gå igenom allt. Nice! Har även planerat upp hur jag ska läsa igenom alla 8 teoriböcker till körkortet :)
Skönt att jag äntligen har kommit igång med mitt liv heh.
Ska kolla alla massa massa högskolor nu, vilket datum de har öppet hus.
Min pappa, världens bästa mao, har som vanligt försökt tippa rekordet på världens bästa pappa.. Genom att lova mig att vi drar ut på roadtrip till alla places jag vill besöka högskolan på.. Eftersom jag är så obestämd. ENDA problemet som kan dyka upp är att pappa måste jobba nån av just dom dagarna, men då får det liksom vara.
Ev. så åker jag till någon jag känner i staden och slaggar där isåfall.. vi får se.. Men ah! Ska kolla allas hemsidor nu så jag får reda på datumen, sofar står det mest "??" på min lista.. hahaha



Sofar står det på min lista:

Blekine tekniska högskola 8 april
LiU    ??
Lund ??
GBG  17mars
Uppsala ??
Jkpg   26 mars 10.00 till 14.00
HBG  ??
Malmö ??
Stockholm ??
Halmstad ??

Sen har jag inte mycket mer städer jag skulle kunna tänka mig att plugga i .. Men ja juste, om ni vill med på någon roadtrip så kan jag nog fråga pappa så går det nog fin fint..Bara säg till.. Om ni är obestämda vart fan ni ska ta vägen osv?.. Men dock, de flesta mina vänner har ju redan såklart tagit steget iväg till någon studentstad^^..




Kommentarer
Postat av: Ahlen

2 april i Lund. http://www.lu.se/vill-studera/oeppet-hus-2-april-2011

2011-03-10 @ 20:43:40
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0