Mmmh<3!

AAAAAAAAAAAH! jag har sovit så jävla gött inatt! Underbart! :D
Vid 09 har jag möte så jag ska mest bara fixa till mig nu och sen går jag iväg... Tre timmars möte. Suck>.<
Aja, jag får hoppas att något kul händer ^^

Vädret är inte tipptopp som igår, men det är fortfarande inte illa.. Bara väldigt molnigt.. Känns som om detta kommer bli en bra dag faktiskt :)

09->12 Möte
12->14.30 hemma (leta utbildning, blogga)
15->16 Möte igen
16->18ish stan med Sarah ;D

Låter väl inte katastrofdåligt iallafall!
På kvällen lär det bli lite nörderi med spel och även leta ännu mer i mina kataloger. Vill verkligen vara säker på det jag väljer. Usch. jag mår lite dåligt över att det bara är 15 dagar kvar..





Förresten så önskar jag er som gör högskoleprovet ett stort jäkla lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0