Bittersweet symphony

IFall ni inte lyssnat än på låten så dooo it! The aranbee pop symphony orhestra - bittersweet symphony..


Jag är glad över hur fint vädret är idag :) även om det är kallare än det ser ut... Måste btw till New Yorker och byta mitt linne som jag köpte.. det var fläckigt =(.  ser ut typ som solpuder eller liknande.. fast på booben så det är ju lite wierd... öhm.. aff vet inte riktigt vad jag ska skrivaaa>.< får damp..vill bara gör något! men nu är det så segt att vi väntar på hasse eftersom han ska packa och dricka lite kaffe osv... blööörgh.


ska fixa till allting först bara :) sen när jag kommer hem får jag nog städa och läsa lite körkortsteori :)


Random bild från ett "fotojobb" på en bar i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0