Pannkaksfail..

Alltså... nu är det 40minuter sen jag publicerade det första inlägget ikväll.. det syns fortfarande inte på bloggen. GRRRR!

öhm.. ja.. anyway.. jag är sjukt sugen på pannkakor... >.< och på fredagsmorgonen när jag, wiktor och jossan hade vaknat så var mamma på sin kolonilott och fixade med blommor... då passade vi på att steka pannkakor :) jag skulle lära mig. det gick åt helvete. jag blev så arg så jag bara ville kasta pannan och smeten i huvudet på jossan och wiktor, men det gjorde jag såklart inte... Jag lyckades med en pannkaka. GRRR...!

PÅ TAL om pannkakor! det kanske blir pannkakskväll hos boris imon :D yummie!
och ah.. iaf! jag minns inte riktigt vad vi hittade på på lördagsmorgonen... vi gjorde pannkakor, flummade runt, solade lite, slööööade lite.. sen runt tre så skulle jag fixa smörgåstårta åt hasse för han fyllde år nyligen...:)

Då ringde jag hasse och vi bestämde att han skulle hämta upp mig,jossan och wiktor utanför mammas place.. sen släppte vi av jossan typ hemma hos sig och därefter åkte vi och handlade smörgåstårta på maxi :D
vi hämtade även upp mamma på kolonin för att hon med skulle hem och käka med oss :) När vi kom fram så tyckte pappa att en tårta var för lite så han och klas åkte och köpte en till.. snällt av klas att åka båda gångerna, för han körde nämligen oss andra..



Och vi väntade hemma.. dukade.. osv.. sen kom leena med hennes systerdotter också :) .. och sen käkade vi äääntligen de asgoda smörgåstårtorna :D
Yummmmmie säger jag bara.. fan vad gott det är.. finns typ fåååå saker som är bättre..<3 hahah..

efter smörgåstårtorna så åkte leena hem och då började mamma, pappa, jag, hasse och wiktor spela lite kort :) awesome.. älskar fan kortspel.... och ja.. sen ringde oliwer till hasse och sa att han skulle flytta till belgien på tisdag (imorgon..) och han hade avskedsfest. självklart var jag fucking TVUNGEN att åka dit, samma med hasse..så det gjorde vi :)... var mysigt men sorgligt... hade iallafall en underbar pratstund med sarah, på backen där jag växte upp, när solen gick ner <3.. det var så fint.. jag vet inte varför.. men jag vill gråta när jag tänker på det.. varför ska hon åka för? jävla skitpiss. fan. kuk.

<3 I love you honey...I really do.. and for me, it's hard to express those kinds of feelings..But you've been lovelie from the first time we met..

och oliwer din jävla kuksugare =(.. du kan inte bara lämna oss.. "kuksugare" ? ja så vänlig kan jag vara. . herregud .. haha jag bara försöker gömma hur mycket jag verkligen kommer sakna er... fan.. :( Ni är för söta<3.. Hoppas ni har det asbra i belgien dock... TA HAND OM VARANDRA!

Och efter en kort stund där så hämtade leena upp oss.. wiktor och jag fick skjuts hem till mamma :)
Vi drog väl på någon film eller något antar jag.. och somnade.. nej!! vi såg på true blood :D nu har jag sett allt.. spännande..
oooch på söndagen blev det bara massa jävla chill.. glodde på filmer,serier och typ åt.. hahaha.. fetton.. eller host.. kasnke framförallt jag =(...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0