Sunday.

Har precis käkat lite princesstårta(NU SKREV JAG FAN FEL TVÅ gånger irad! det heter väl PRINSESStårta på svenska?) aja.. och ska strax lägga mig och sova...
Har spelat massa terraria idag. heh.. :$ jag är lite beroende.. men det är så kuuul! dock har jag inte spelat ihop med min brossa idag, vilket såklart blir lite tråkigare.. men däremot har jag kommit så pass långt att jag slåss mot svåra monster (H). haha. okej nu ska jag sluta nörda mig... ska istället berätta något som kanske intresserar mina kvinnliga läsare...
Imon ska jag shoppa! :) haha.. fast det har jag redan skrivit om kom jag på :|.. attans.... Förresten.. mina naglar ser fan helt perfekta ut, FÖRRUTOM såklart en som pajat. HATAR när det blir så...GRRR!



ååh. Vill inte sova. jag vill mysa =(
Känner mig ensam ikväll..gillar't inte...  Men jag borde verkligen sova, för vi ska liksom åka klockan 11 imon och hämta mamma för att sen handla massa... Men jag sitter här och pumpar partymusik (brittan och lady gaga och sånt där.. haha<3) .. och nu blev jag helt plötsligt sugen på att gå ut på krogen och dansa.... Ibland blir jag bara SÅ SUGEN på att dansa.. och nu blev jag det.. aff....
Vet inte hur längesen jag var på krogen?... Typ.. Den sista gången jag MINNS att jag _skulle_ ut var den 25e december då alla är ute(men det blev inte av).. men sen har jag dock för mig att jag faktiskt gick ut någon gång i januari?..fast kan vara fel, och då var senaste gången fan runt halloween, lite senare.. hahaha?! Insane...

Här får ni en till partypic<3





Haha.. nu började jag tänka på min underbara fina bästa lilla storebror..
Det är verkligen så jävla gött att han kommer upp så pass ofta.. jag saknar honom redan så jävla mycket.. Och fan vad jag ska ta fina foton när han (helt ..oväntat.. haha<3) går på balen med sin fina flickvän Leena :)


Äsch.. fattar inte hur bra vi kan ha det ihop.. även om vi ibland tjurar (iofs är det ganska sällan också...) så har vi så mycket gemensamt och vi pratar om allt med varandra.. även om det känns lite som att han känner "nu är jag fan vuxen och har ett eget liv" och inte pratar lika mycket med mig om saker så vet jag att han förmodligen också känner "har camilla att prata med, om jag bara vill, om vad som helst"
Ahdu.. Det är svårt att hitta en bra människa här i världen men du är iallafall en hasse :) Ta vara på dig!>.<





Kommentarer
Postat av: Ahlen

Träffade dig på Bongo precis innan jul åtminstone, vill jag minnas. Och jag brukar ju ha rätt!

2011-05-17 @ 22:01:46
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0