Tårtfix :D

Hej! Min farmor kommer hit snart (om en timme) för att vara med och fira min bror som egentligen fyller år imon. Meeeen jag har ett mission idag (känns alltid bra att ha ett "dagens missioN" för då har man något att utföra av någon annan, klara av och få exp av ;) HAHA.. eller ja. om det inte är så tråkigt mission som"städa lägenheten" ><) och missionet är att skaffa fram en tårta till min bror :) En banantårta.. från ett bakery såklart.. meeeen.. nu när farmor kommer så vet jag inte riktigt var hon har planerat.. hon kanske har tårta med sig? Måste avvakta med mitt mission än så länge..


Hursomhelst.. GRATTIS KLAS i förskott :)
(jag har vääääldigt få bilder på min stiliga bror.. men den allra finaste är från studenten så ni får den helt enkelt :))




Du är så fin människa :) ! Fast du ibland kan vara tjurig utan anledning.. Men hey?! det kan jag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0