Överraskningar och mys!

Hiiiih ! ;D jag sitter just nu och väntar på att wiktor ska bli klar med något litet på ett spel, vi käkade just .. Idag gjorde vi honungsmarinerade kycklingbitar med ris och såsen blev kokad marinad som blev över.. YUMMIEH.. och nu sitter vi och gluffsar i oss parmaskinka :$

Idag har vart en totally mysig dag! Vaknade segt, gick upp, mös lite med wiktor som redan var uppe, la mig igen för at jag egentligen bara skulle på toa och kissa.. sen kom han in efter att han vart ute med donna, och så vaknade jag pigg och glad, sen gick vi upp och spelade datorspel i flera timmar, tiden flög förbi .. heh.. Och sen blev det mat och hundpromenad och sen nu ska vi se på film ;D .. jag fick välja (H) så jag valde lejonkungen hahah :D yeeeiy!!



Igår kom han hit runt 21.. sen hade jag gjort räkmackor och städat och dammsugit och handlat och pantat och bäddat sängen mm hela dagen innan dess, så jag tänkte överraska honom med massa tända ljus och räkmackor i vardagsrummet. Men nej. För Wiktor har slutat röka så han väntade inte utanför huset som vanligt och tog en cigg. Han skulle in .. DRYGT! för då hann jag inte plocka fram mackorna och tända ljusen. Omg.

Så, han fick iallafall mackor.
Sen, först när jag sa att jag hade failat med något under matlagningen, så fattade han att jag hade gjort dom. Haha. Idiot =( han trodde jag hade köpt dom.. och bjöd på det.. som en överraskning. Wtf. HAHA...

aja.. det blev lite fail, men still it was nice.. nu blir det film! ;D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag satt och lyssnade till Marillion (Fish så klart).

Jag tror nog att jag tycker Missplaced Childhood är den bästa skivan jag lyssnat på eller vad sägs om denna text:



And it was morning

And I found myself mourning,

for a childhood that I thought had disappeared

I looked out the window

And I saw a magpie in the rainbow, the rain had gone

I'm not alone, I turned to the mirror

I saw you, the child, that once loved



The child before they broke his heart

Our heart, the heart that I believed was lost



Hey you, surprised? More than surprised

To find the answers to the questions

Were always in your own eyes



Do you realise that you give it on back to her?

But that would only be retraced in all the problems that you ever knew

So untrue

For she's got to carry on with her life

And you've got to carry on with yours



So I see it's me, I can do anything

And I'm still the child

'Cos the only thing misplaced was direction

And I found direction

There is no childhood's end

You are my childhood friend, lead me on



Hey you, you've survived. Now you've arrived

To be reborn in the shadow of the magpie



Now you realise, that you've got to get out of here

You've found the leading light of destiny, burning in the ashes of your memory

You want to change the world

You'd resigned yourself to die a broken rebel

But that was looking backward

Now you've found the light



You, the child that once loved

The child before they broke his heart

Our heart, the heart that I believed was lost



So it's me I see, I can do anything.

I'm still the child

'Cos the only thing misplaced was direction

And I found direction

There is no childhood's end

I am your childhood friend, lead me on

2011-11-13 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0