BK?

Hah. Jag vaknade kl 11 idag, pluggade tills kl 13.30, somnade och vaknade nu typ.  Ska plugga ännu mer nu snart men jag känner mig så hopplös på något sätt. Som att det spelar ingen roll hur ofta jag försöker få mitt humör och min attityd rätt, så klarar jag ändå inte av kemin. Det är ytterst frustrerande faktiskt.. Nu ringde sabina.. jag ska ner och träffa henne på stationen här i linköping :) Hon är nämligen påväg till stockholm.. Egentligen har jag inte tid med det här, men som sagt.. allt känns rätt hopplöst. Men jag har faktiskt vart duktig i morse dom där timmarna .. pluggade rätt hårt .. Jaja. FYFAN vad jag hatar min dåliga motivation. Känner mig urusel. Blö. Men jaja. Burgerking kan göra mig bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0