Bra jobbat..

..waow. vaknade mitt i min sömn, smsade wiktor och kolla om han skulle hem eller int.. efter 30 min utan svar så ringer jag. det går nte ringa.panik. fucking fredag, mitt i skägget most probably, ensam, utan telefon. Bra. skräm ihjäl mig jävla idiot.

Ni alla vet att jag oroar mig waaay to early. testade ringa några gånger. did not work. paniken steg och nu är jag klarvaken. rätt som det är, 40min efter jag vaknade.. då får jag ett sms. HUR FAN är det möjligt att jag inte kan ringa men han kan smsa?. fuck that shit. Det blåser dessutom sjukt kusligt outside. Jag har ont i magen nu. skitnatt.



Säger som några i klassen. Ärtor, ut!
på engelska, ofc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0