mc, jag är mycket besviken på dig

-Med mufasas röst när Han snackar med simba-
oj waow.. Jag är nog rätt disneyskadad ändå :| hahaha

Aaaaanyway! Mc! FY skäms! Du har spenderat veckor(vecka?) I Malaysia och inga foton...INGA?!

jaG har letat på Facebook, din blogg, din Pappas sida (hittade 3st där).. Wtfffff mc ? :(


Sen är det en grandiose nyhet som jag inte skrivit om för att jag glömt :| heh. Jag och min pojkvän ska flytra ihop! Helt jävla galet, men är man så bra vänner så tror jag att detär lugnt.. ^^

Nu ska jag nana, imon far jag nog hem till linköping  med pappa :) på måndag skriver jag&wiktor hyreskontrakt och nästa mån börjar skolan :)

tHats all from my mobileblog folks! ;D Soooov sött!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0