Fyra

Nu ska jag snart dra iväg till skolan och ha en 4h lektion, ska bara fråga fråga fråga, sluka så mycket information som möjligt för just nu känns det som jag inte hajjar någonting av botanik mikroskåp preparaten..

Ska även ringa min hjärtläkare idag och kolla hur jag kan få ut astmamedicin på recept..och så ska jag ringa antagningen idag med eftersom jag kom in på en sommarkurs :D Och så vill jag veta hur man accepterar sin anmälan..
Förövrigt så har jag sovit så jävla gott, fick verkligen sova ut. MMH<3

Idag blirdet plugg plugg plugg, mycket nice. jag känner mig helt into it och det känns GÖTT!




här är en laban- hund :) han är fin och nu ytterligare ett år äldre. 13 är han nu va?
hursomhelst, grattis i efterskott och hoppas din husse och matte hardet fint på rhodos ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0