Im leaving todaaaay!

HEJ ALlihopa! FYFAN vad jag är glad :D inte över att sommaren är över och jag idag åker hem till linköping. Utan jag är glad över att jag klarade min uppkörning idag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ JÄVLA BRA DET KÄNNS !!!!!!!!!!!!!!!

Förövrigt gick jag upp 08 idag och ska nu fortsätta att packa, men jag måste återigen tacka för alla grattis jag fått. Fyfan vad det känns bra att skiten ÄNTlIGEn är över. Så mycket strul det har varit . Fyfan.
I över 3 år har jag hållt på fram och tillbaks.
Men "hoppsan du ska opereras" och sen "hoppsan finns knappt några tider på sommaren "sen "hoppsan vi har inga pengar kvar till att köra med och sen "hoppsan ditt lämplighetsintyg har gått ut så du måste vänta tills nästa sommar" OCH SEN dessutom faila två uppkörningar. FYFAN vad jag känner mig lättad nu. Ingen ångest no more!!!!!!!!!!!

Vet ni vad som är lite ironic? Jag scrollade igenom hela min blogg under dagarna nyligen och letade efter bilder på mat, men jag såg några gånger att jag skrivit saker som ett jävla fjortisbarn och tänkte "så ska jag aldrig skriva igen" MEN se texten ovan? HAHA! och jag insåg nog att de där förra inläggen också bara var glädje inlägg, eller hat-texter haha!


Såååååååååååatteeh, nu ska jag packa, ställa in allt i bagageutrymmet och sen kör jag min egna bil till linkan. fyfan vad jag är bra idag!
 
Så får jag äntligen pussa på min fina påg också <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0