Nollemiddag och sjukhus

tjoho! kom just hem från nollemiddagen :) var trevligt men lite kallt..imorgon har jag ledigt från att vara fadder eftersom jag ska till sjukhuset kl 8 och sen har jag även tvättid imorgon..förhoppningsvis hinner jag uppdatera lite här och lite på middagshjälpen också, men allra först ska jag se till att betala fakturor som kommit in de senaste dagarna..

Idag var det egentligen meatless monday för oss men eftersom inte jag eller wiktor var hemma och med varandra så lagade vi inte mat över huvud taget idag, men till vårt försvar åt vi vegetariskt igår (pannkakor) när fina Leona var över :D

Jag är sååååå trött nu, usch.. Ni får en bild ur arkivet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0