Synd!

 
Nu när jag bläddrat ett halvår bakåt i min blogg så inser jag hur mycket jag skrivit här, hur mycket jag faktiskt har sparat. Och jag inser att det är ruttet att jag inte skriver så mycket på sommaren, eftersom jag så sällan sitter vid datorn då. Så det ska bli skärpning. Jag har fortfarande en lapp hemma i linköping där det står "blogg-moments sommaren 2012" .. Alltså, det är saker jag gjorde år 2012 på sommaren som jag inte har bloggat om än, som jag ville göra.. Och likadant nu i sommar så har jag t.ex. inte skrivit om den HELT UNDERBARA boken En man som heter Ove. Däremot har det inte hänt så mycket denna sommaren förutom att hunden blev sjuk, jag har försökt ta körkort, min kusin tog studenten, jag och w hängde i helsingborg ett tag, nån gång har vi vart hos Sabadijas och jag har gjort mitt teoriprov...

Men jag ska fanimej blogga mer nu igen :) Dessutom slutar ju sommarlovet snart såatteeeh..

Idag t.ex kan jag ju skriva om! Jag ska köra bil vid 12 idag.. Är på en ny körskola denna veckan och HELVETE vad duktig min körskolelärare är. Han har på riktigt lärt mig så jävla mycket bara på en halv vecka och han är lugn, metodisk och väldigt väldigt kunnig!
Jag tänker dessutom göra lite gratisreklam för den här platsen, även om jag kanske inte får mitt körtkort imorgon på uppkörningen (har bara vart hos den här trafikskolan sen i torsdags, alltså 4 dagar innan uppkörning..) eftersom de här är sjukt trevliga och han som jag kör med är iallafall extremt kunnig och pedagogisk.
 
 
De ligger på liljeholmen i Jönköping och jag är iallafall riktigt nöjd :)
700kr /lektion (1h) kostar det och jag har lärt mig sjukt mycket på bara 4 st

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0