ytterst jobbig huvudvärk

Halloj! Igår var jag och wiktor ute och storhandlade, was nice! haha jag ääääääääälskar den nya affären vi handlar i, det finns så mycket mycket mer än i skäggetorp centrum..
Förövrigt har det här inte vart en bra början på dagen, jag har sån jävla huvudvärk och det försvinner inte.. ska försöka diska och fixa lite här hemma nu och hoppas på att det blir bättre, annars har jag ju alltid min fina hund att gosa med tills vi somnar så jag mår bättre ^^
 
Jag saknar min lilla kusin rätt mycket idag och tyvärr så har hon skadat sig stackarn ! ;(

Förövrigt så är boken En man som heter Ove inte rescenserad (stavning?) här ännu men det är en feel good bok som handlar om en gubbe som heter ove, man kan tänka sig att han bara är en tjurig gubbe men jag skulle mer säga att han är principfast och har ett stort hjärta trots det :) Man gråter och skrattar till boken omvartannat och den är så himmla underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0