Första advent!

Hej! Har just käkat adventsbrunch med wiktor, tänkte att vi skulle äta frukost vid 8 men det sket sig.. så nyss käkade vi frukosten.. jag ska plugga hela dagen och diska sen framåt kvällen men jag har iallafall fått öppna min chokladkalender idag<3 och fått visa min kalender jag gjorde till wiktor (Y)! (idag fick han ett pennfodral )
 
Vi ska käka middag sent ikväll,så det var väl rätt passande med att äta sen frukost.. Ikväll blir det pulled beef (högrev som har marinerats i 12h och just nu är inne i ugnen på 125 grader, ska ligga där i åtta timmar totalt, så den typ trillar sönder när man river i den med gaffel sen) ihop med bröd.. Vanligtvis brukar man ha coleslaw till det men wiktor gillar inte det,så det blir helt enkelt bröd ihop med köttet och en bbq sås som vi ska göra senare..

Plugg nu! Beey! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0