Tredje advent!

Åååååååååååå vad jag längtar tills julen nu! Jag är verkligen på plugghumör så jag kan göra klart allt tills fredag då jag åker till jönköping :)
20-26 stannar vi i jönköping sen ska vi till helsingborg 26-1.
Trots att det kan vara lite kaos på vägarna den första januari så åker vi nog upp till jönköping den dagen ändå, för att slippa köra från helsingborg- linköping i ett svep. Stannar till i jönköping 1-2 och åker tidigt den andra till linköping. Jag ska nämligen på kontroll den andra. Det blir datortomografi och jag är ledsen över att det blev så tidigt i januari, ville stanna längre i jönköping, men ah.. Det är ingen big deal med själva undersökningen förutom att jag kommer få kontrastvätska vilket känns förjävla skumt haha.. Det känns asvarmt i hela kroppen och det känns som man kissar ner sig flera gånger om, sen släpper det lika fort som det kom.. HAHAHA! aja.. Men det blir en upplevelse ^^

Sitter just nu och räknar på en hemuppgift i genetiken.. Får max vara en sida när vi lämnar in det, jag har lite problem med att få plats med all data.. yeye det löser sig :)
Sen blir det renskrivning och tvättid resten av dagen.. Kanske ska försöka fixa upp i köket också.. Igår bjöd jag wiktor på trerättersmiddag. Lucka 14 i hans kalender var "överraskning" och det var trerättersmiddag, blommor, film på kvällen och huvudkli (Y)..
Vi käkade sallad till förrätt med vinegrett, huvudrätten var entrecote med pomme duchesse och bearneissås, till efterrätt blev det maränger fyllda med vaniljmascarpone, frukter och choklad ovanpå.
 
 
Jag är aspepp på att se Hobbit på söndag med! awzum!
 
Julhund! :D
 
ermagerdh!! Wiktor kom just och sa att jag tagit fel på tvättiden! STRESS BEY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0