Halloweenhelgen och förra helgen samt uppdateringar

Hej! Jag har inte skrivit aktivt på ett tag, framförallt för att saker har vart jobbiga och jag istället har vänt mig till enklare saker såsom spel och serier..

Förövrigt så såg vi The Hunger Games - Catching Fire igår och den var riktigt jäkla bra också! Precis lika förvånad blev jag som när jag såg ettan. Båda har vart riktigt bra :) Har inte läst böckerna dock..

 
 
Jag ska iväg till skolan om 9 minuter så hinner inte skriva allt just nu, men ska uppdatera ikväll till lyxfällan tänkte jag.. Brukar inte titta på det men det är ett program "hur gick det sen?"
jaja, hur som helst.. Igår hade vi besök av linköpings kommun för att se om vi kan få rätt till städhjälp för mig.. vi får se hur det går..


Vill även berätta om halloweenhelgen och denna helgen som var nyss, men det gör jag ikväll :) Har iallafall haft två bra upplevelser de helgerna i jönköping, även om en helg var lite waste att åka ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0