Headache & genes

Hello! Jag sitter just nu och läser om gener och genuttryck. Det är sjukt många olika protiener som samverkar och heter saker som cdc, cck, p35, BeR, F2e osv.. sjukt svårt att hålla isär alla.. Och sen dessutom så ska man ha koll på hur de här proteinerna regleras, mha andra proteiner.. Totalt sätt har vi nog nämnt över 200 proteiner under de här första föreläsningarna..
 
Förövrigt så har jag lite ont i huvudet.. Ska bli skönt med en paus sen:) Efterlyst börjar vid 21, så det ska jag titta på.. ja,ja, bara 2 sidor kvar att skriva för dagen, så jag ska väl fortsätta snart..

Annars så mår jag bra. Idag har vart en helt perfekt dag faktiskt, allt har kännts lätt och världen har vart underbar. fram tills precis alldeles nu. Jag hatar folk ibland.
ANYWAY nu blev det så jävla surt med hela mitt humör så jag vill inte ens skriva.
ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Whatever. Skit folk will be skitfolk.

 
vi ska ha hit anticimex imorgon... Vi har fått mjölbaggar. Fan alltså -.- men yeye, det blir nog bra, har ändå inget i skolan (läser halvtid fortfarande) så det blir väl bra med att plugga lite då..
 
Jag har dock saknat min bror väldigt myckt idag.. Ska bli skönt med julledigt så jag får träffa båda två :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0