Jag svängde runt min attityd

och här sitter jag nu och läser om Steubenville rape victims istället, vilket jag har gjort sen 08 på morgonen. Känns skönt att jag kom upp i tid och att jag inte somnade om för huvudvärken.  Nu är det andra eller tredje dagen jag går upp i tid så det känns bra..
Det som sker idag är mestadels att plugga för min del (renskriva anteckningar så man enklare kan plugga till hemtentan sen ) och hjälpa wiktor och klas att plugga (kognitiv psykologi och analytisk matte ) sen gör jag väl lite mat med , nomnomnom! Är redan sugen på middagen som är planerad.. Kanske borde ta och äta något eller åtminstone ta mina piller så jag blir mätt xD

Yepp yepp, det mesta känns iallafall lite bättre just nu när jag börjat få rutiner att gå upp i tid, sova i tid, äta i tid (även om jag inte direkt har mycket att göra på dagarna) men det känns fortfarande uttråkat rätt ofta så jag ska väl ta tag i att hitta en hobby.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0