När jag mår bra så skriver jag mindre.

Tja, jag hade tentan som sagt den 21 mars, och jag pluggade bara någon dag innan. Så sjuuuuuuuuukt olikt mig. Jag mådde inte så bra då.. hur tentan gick vet jag inte än, det kändes dock inte så bra xD
Skulle vart så sjukt jävla ironiskt om jag klarat ALLA tentor i alla kurser i tre år, och faila den absolut sista tentan på kandidatprogrammet xD
men aja, skitsamma. Efter den fredagen så kom jossan och tobbe och hälsade på, hade en jättetrevlig helg ihop med dom och wiktor.. Däremot har jag fortfarande inte städat undan saker från så längesen.. Men det beror på att jag har haft fullt upp med andra saker :D Jag har börjat med mitt kandidat-examens-arbete och det är full rulle hela tiden, skitkul att äntligen ha något att göra (jag vet att det inte rekommenderas, men dessa två veckor har jag mått så jävla bra psykiskt så jag tror nog det är värt att ta och göra saker hela dagarna för att slippa må dåligt psykiskt även om det förstör mig fysiskt)..
och dessutom så har jag fått två nya mediciner, jag åkte nämligen in till hjärtläkaren tisdagen den 25e pga att jag har svårt att andas när jag ligger ner. Anyway, dom hörde inte att det var vatten i lungorna när de lyssnade med stetoskåp, men för att vara på den säkra sidan så fick jag furix (vätskedrivande medicin) som jag käkade innan för några år sen.
Dessutom så ska jag testa emconcore, som jag mådde skitdåligt av sist, men denna gången har det fungerat hyfsat faktiskt (Y)! :D

Har bloggat mindre för att jag alltid haft något att göra med kandidatarbetet och det är riktigt nice, sen så har jag fortfarande inte beskrivit ingreppet med hjärtkatetriseringen.. ursäkta för det.. men jag orkar inte ens tänka på det för upplevelsen är kass xD.. skriver om det när jag har mer tid :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0