Fin fredag och bra lördag!

Tjollahopp! Igår var det allahjärtansdag! Det firade jag med att spela lite med min bror och sen få en god middag av sambo, fina rosor av honom och även smarrig tårta :D Detta året var det wiktors tur att ha hand om det, så nästa år är det mitt år ^^
Jag har vart duktig idag också, jag har hunnit renskriva så långt som jag ska ha gjort tills idag. Imorgon blir det de sista 7 sidorna och sen är jag klar med det.
Halva den här veckan blir det mycket plugg, på torsdag morgon åker jag dock till Jkpg och sen på fredag åker vi vidare till helsingborg, kommer nog bli mycket trevligt :)
Känns som att det är jävligt bra att plugga just nu, det känns som att det går bra och jag gör det eftersom jag vet att efter jag gjort klart det så blir det roligheter i helgen.
Ska även till både ungdomsmottagningen och dietisten i veckan men det blir nog bra båda delarna.
Här är tårtan wiktor gjorde igår :D
Hallonen är ett halvt hjärta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0