Musik

Jag har lyssnat på musik idag, och det är nog en stor anledning till att jag ens pallade skriva här.. Jag mår som sagt bättre efter mitt psykbryt men det där psykbrytet skrämde mig fan också... Så mycket skiiiiiiiiiiiit som jag inte ens vill eller borde bli tvingad att tänka på, men måste.
Wiktor hjälper mig mycket , men då är det viktigt att jag ber om hjälp med.. jag ska försöka komma ihåg det tills nästa gång jag mår dåligt och försöker bära allting själv inom mig. För som sagt, jag är inte sån hatande och sur och ledsen och orolig vanligtvis.. Okej , orolig brukar jag vara haha! men... inte dom andra egenskaperna ^^

jag har fortfarande ingen uppdatering från hjärt-läkaren.. Jag har inte fått något nytt besked från f-kassan heller så just nu väntar jag bara, precis som förr ^^
 

här har ni en söthund ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0