Jadu...

Jag har två låånga inlägg sparade i utkast, inte helt färdiga än.. Jag orkar inte med att tänka på saker just nu, jag vill bara göra klart min rapport till exjobbet och sen kanske jag kan fokusera lite på det här med att skriva om mina tankar och bearbeta saker..


Den första september så flyttar jag till ny lägenhet där det finns hiss, så hela augusti är det riiiiiiiiktigt mycket att stå i.. Ska göra klart allt med exjobbet, ska flytta och packa och städa, samt fixa lite med hunden och såntdär..
 
Sommaren här i huskvarna (jönköping) har vart underbar men jag har tyvärr skjutit upp min rapportskrivning lite väl mycket..
meen iallafall, allt kommer så småning om komma upp här.. Jag vet fortfarande inte om jag hamnat på listan eller ej, det lär jag dock få veta rätt snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0