Glad och tacksam

Jag googlade mig själv idag efter att jag läste en artikel i aftonbladet om att människor ska kunna ta bort vissa saker från sökmotorn.. Så tänkte jag "undra vad jag får upp".. Sökte Camilla Löfgren (mitt riktiga efternamn stavas med F fast jag själv (pga pappa som har dyslexi) alltid stavat med V) och inget kom upp. Sökte på Camilla Lövgren och massa bilder på mig kom.. Då kom bl.a. den här nedanför och jag blev as glad när jag såg den. Tryckte in på sidan där den fanns och det var ironiskt nog ungefär en månad innan förra operationen som den lades upp.. Då passade jag på att läsa hela den sidan av min blogg och jag upptäckte att jag sov extremt dåligt.
 
 
Jag minns att jag sov dåligt, men jag visste inte riktigt hur mycket det var förän jag började titta på tiderna. Tror aldrig i mitt liv att jag vart uppe 04 förutom då och på LANpartyn..

Jag är extremt glad och tacksam över att jag iallafall sover helt okej, även om jag somnar segt och vaknar några gånger.. För jag minns hur jääävla pissigt jag tyckte att det var.. urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0