Rejält utmattad och äntligen en dator till mitt förfogande!

 waow.jag råkade trycka publicera när jag bara hade skrivit in rubriken.. gött.

Anyway. Idag har jag städat i halva lägenheten och fixat runt massa, har känts bra men nu är jag riktigt trött .
 
Idag är det måndag vilket innebär meatless dag! ska om typ en timme sätta igång att laga mat, idag blir det crepes med kantarellfyllning, yeeeiy!

Min dator är äntligen up and running så att säga! Heja! Jag kan äntligen ta mig tid att blogga alla de där långa inläggen som jag väntat med. Allt det tunga och tuffa man tänker på.
Sen ska även jag och Hasse försöka fixa en ordentlig blogg till mig, ny lay out och hela skiten.. känns riktigt bra faktiskt.

Har inga nya bilder att bjuda på i den här nya datorn så ni får en ur arkivet som jag gillar väldigt mycket. Fina Megxikano och Ebba.

 
Precis nu ringde kardiologmottagningen..
jag hade frågat om vaccinering innan transplantationen.. T.ex. HPV vaccinet (livmoderhalscancer vaccinet) och annat.. Tänkte att det vore ju bättre att ta sånt INNAN jag byter hjärta (och äter immunosuppressiva läkemedel) men de har nu bestämt att jag inte ska göra sånt eftersom jag är i så dåligt skick. Det enda jag får ta är influensavaccinet för i år, så jag inte åker på den sjukdomen och inte klarar mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0