Relaunch av bloggen

ÄNTLIGEN hemma från alla ledigheter. har haft det extremt bra i jönköping och helsingborg men nu när jag är hemma så kan jag börja återlansera min blogg på en ny hemsida, ny design, ny organisering och bättre layout med texten osv.
 
Så jag vill att ni BOMBAR mig med kommentarer (här eller på facebook eller sms eller vad som helst) på idéer som ni tror skulle göra en blogg bättre.
Bilder osv är självklart.. men sjävla designen? Hur är en blogg lättläst och så man fångas och stannar?
Även lite roliga kategorier som ni kan tänka passar mig och min blogg..
jag är så jävla pepp! Min bror ska hjälpa mig och jag är helt säker på att det kommer bli fett!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0