En jobbig natt.. WALL OF THOUGHTS

Kan inte somna. Precis som för några dagar sen när jag skrev en annan wall of thoughts

åh.. Inatt kommer bli en sån jävla natt som jag inte kommer somna.. Inte för att jag tänker på tim som jag skrev förrut.. jag tänker på min barndom, hur fort allt gått osv.. herregud... Och jag längtar tills om några månader då jag känner att mitt liv faller på plats igen.. Jag har tänkt igenom en del och bestämt att jag ska vara positiv .
Som jag var idag när jag var pepp på min framtid.
Sån ska jag vara, tills jag väl får beskedet av doktorn. Varför inte bara make the most of time liksom? Självklart ska jag vara lycklig över alla små fåglar som kvittrar nu när det börjar bli vår och självklart ska jag ta upp skateåkning igen trots mitt waran. Jag ska få leva, trots min sjukdom. Herregud det är ju det läkarna är ute efter. Dom vill inte att jag ska bli invalid liksom...

Jag ska läsa till körkortet och jag ska försöka finna en utbildning som verkligen känns rätt.. Och i sommar, då ska jag vara med de finaste människorna jag vet på jorden. Och jag ska försöka komma över min vattenrädsla med.. Och så ska jag försöka skaffa ett jobb och få in lite cash.. sen ska jag även hitta en lägenhet.. :) Jag ska träna och vara healthy..
Åh. Det här känns skönt.
Om jag om någon månad får ett kasst besked, då får jag ta tag i det då.. Just nu kan jag bara gissa ändå och det kommer iiiinget bra utav det ändå :)

Fan vad.. konstigt och orättvist livet är alltså.. Jag är så nöjd med mitt liv, trots alla jävla problem.. men hur många 19åringar (18 egentligen, när jag började bli tvungen att verklige ntänka..) behöver ens tänka på sånt här? Dom flesta kan ta lite cash från sin familj och dra iväg på semester om dom vill, annars bara drar dom vidare till högskolan osvosv.. Men jag.. såfort jag ska göra minsta sakerna krävs planering och alltid en halv rädsla om hur "man kan dö"... varför ska jag tänka så? herregud. Slår jag i skallen skit hårt när jag åker bräda, ja, då har jag iallafall gjort något jag tycker om whlie im dying liksom...

Jag är nöjd .JAg vill ha mer. såklart. men än så länge är jag fruktansvärt nöjd med mitt liv. Det har varit helt underbart och min familj.. tror aldrig det kommer finnas någon i hela världen som verkligen har en sån underbar familj som jag har... Min pappas och min relation med varandra är verkligen helt jävla.. omöjlig att förstå om man inte är med i den liksom.. Lite enklare om man ser det.. men.. det går inte förklara.. Han är ..... min bästa vän typ.. och han ställer alltid upp. Han är helt enkelt toppen... Vi bråkar aldrig.. om vi gör det så tar det en timme att komma över eller liknande.. nejdu.. alltså.. ah.. Sen.. MIg själv. Min personlighet osv.. jag är nöjd med hur min miljö och mig själv har format mig.. Om jag skulle dö nu skulle jag dö som en ängel...
Alltså inte att jag åker upp till gud osv.. haha inte sånt bullshit.. menar mer... jag är en fin person.. och det vore synd om jag dog, för då hade världen förlorat en fine soul.. men samtidigt hade jag vart.. nöjd med min resa liksom. jag har alltid försökt göra det goda,enda sen jag fick lite hjärna typ..


äsch.. Jag vet inte.. Ska iallafall se livet på den ljusa sidan.
Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...
Always look on the right side of life...



<3

Nej vet ni vad?.. jag vill visa världen vem jag är. Innan jag dör :) Och det tänker jag också göra...
Hey life! guess what? Im gonna deal with ya!



Oj . bara för jag skrev på engelska nu så insåg jag att jag har glömt översätta hur länge som helst till Sarah.. ops... Imon ska jag till henne på filmkväll.. ska även till arbetsförmedlingen imon med.. och så ska jag duscha osv .. ah! my life starts again tomorrow! så är det.. :) eller alltså.. Alla "viktiga delar" i mitt liv startar imon.. alla vuxensaker som jag ska ta tag i.. känns ganska skönt faktiskt...


Innan jag på riktigt ska försöka lägga mig och sova så tänker jag lyssna på låten jag precis skrev en bit ur.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0