Onsdag.

Från Fröken Vindsurfing
haha den smarta bloggen, gillar namnet asso
Svar:
Haha tack :) Har dock inte hunnit skriva så mycket smart ännu..



Jag tycker om min pappa.. Även om han är dum ibland och speciellt när det gäller Tim .. Men jag tycker om honom det gör jag.. Han ställer upp och även om han förstör för familjen iochmed att vara som ett jävla barn (han sprider pengar som en idiot..) så försöker han ju verkligen fixa det..

Har inte tid att skriva så mycket just nu för jag ska snart iväg till Jossan på Ekhagen ^^
Men jag hinner nog skriva om min dag, idag så vaknade jag vid 9 och fixade som vanligt mig.. Amanda kom förbi vid halv 12 och vi skulle plugga Samhällskunskap och Fysik.. :) Vi började med SK och då loggade Emma in på MSN och sa att hon bakade och gottegris som jag är så åkte jag och amanda upp dit och åt kakor och så pluggade vi klart SK.. När vi kom hem igen så skulle vi göra våran fysiklabb.. Vi hann inte ens hälften tills hon skulle hem ^^ haha.. Så nu är hon påväg hem och jag sitter och funderar på vad för någon mat vi ska ha idag..
Jag ska dock iväg till Jossan nu snart så slutar skriva^^ Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

duuuu.. känner du för att ta paraplyet imorrn så får du det. jag tar med det till skolan (;

2008-08-27 @ 23:11:32
URL: http://awhhh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0