Palla..

nyss tänkte jag skriva peppade asker här. men nu är allt bara bajs.. Hela våran familj är fan fucked up just nu :S ... pussybag-.- men iaf...... tänkte skriva om ngt ^o) kommer inte ihåg bara för det..

Typ.. jag är hemma från lunchen nu.. det var kul.. JUSTE NU VET JAG! Jag tänkte skriva till allamina trogna läsare att min blogg ibörjan hade 49läsare andra dagen och det var imba.. sen gick det ner men nu är vi uppe på 44 st igen. TACKAR :)

Totalt antal läsare på 9 dygn (om man räknar idag redan som ett helt dygn) är 299
Genomsnittet per dag är 33st. Woho ;D

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Själv ligger jag stabilt på runt 2-3 i snitt, och då är ändå jag mer etablerad än du :P

2008-08-26 @ 16:46:20
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/
Postat av: Oliwer

pussybag? det var ju ett sätt att utrycka saken. nej men det blir säkert bra tillslut, don't worry ;D <hugs> fett kul på A6 idag, även om du blev ägd som vanligt ^^

2008-08-26 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0