Svar igen.

JAg har kommit underfund med att jag ska skriva ut kommentarerna och svaren så ni lättare förstår :)
Från Ahlen: Men å andra sidan skriver jag inte heller för att få många läsare, utan för att det är kul. Läsarna är bonus. Men jag hade inte klagat över att bli som Blondinbella och tjäna hinkvis med stålar för att skriva korta, inte allt för intressanta texter, dagligen om mitt liv. Fast jag har inte någon rik pappa som kan hjälpa mig på traven heller, så det lär inte hända...
Svar: Ja, klart man gör :D Det är såklart sjukt jävla kul med läsare :D men mycket skriver man ju för det är kul.. Hahahaha nej absolut inte ^^ Jag skulle lätt skrivit vad som helst för att tjäna pengar på sånna simpla saker.. Haha pecis.. men du har iallafll en GANSKA rik pappa :D

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

haha den smarta bloggen, gillar namnet asso

2008-08-26 @ 22:30:03
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Ahlen

Möjligt att han är relativt rik, men bra kontakter har han inte vad jag vet, och det är det viktiga i sammanhanget, tyvärr. Vissa har bättre förutsättningar än andra, och det är svårt att göra något åt.

2008-08-27 @ 17:57:08
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0