Ursäkta^^

hahah.. Oj.. Jag kollade lite fel.. Hasse sa det där om Unika page hits.. Jag har bara 98st sånna^^ men har ett genomsnitt på 10,8 pers varje dag :D AWSOME!!! Tack för alla snälla läsar :)

Jag sitter just nu och gamear med min bror hasse.. Vi spelar Heroes of might and magic 3 :D kul kul!
Ska snart fixa kamera saken för Boris var snäll och hittade åt mig :)
Det är även så att jag har vart på A6 idag.. Jag,Hasse,Mamma & Ollon :D Wiie.. Ollon was fun ^^.. och så letade vi efter dop present till lilla Jonah som har dop på Lördag :D ..

Tänkte svara på kommentarerna som vanligt. :)
Till Ahlen: haha jo 2-3 kanske inte är så kul men jag var ju inte exakt så bra som jag trodde heller ;) Men as nöjd med 10.8 liksom ^^ hihi
Till Mc:  BLÄ?! varför får du inte pengar förräns i september?:S.. Hur fan kommer du till skolan ?
Oliwer: 1. luls.. men jag vet att du får busskort ^^ Merima får tillochmed och hon bor ju insvängen längst ner på öxnehaga^^ 2.  Haha aww sött :) Ja det blev bra tillslut och inte pussybag ^^ haha <hug> och jaa hahah A6 var kul trots att DU BLEV ÄGD :D Me and my superskills med inslagningspapper :D.. Bara syndjag är liten och kort ;(

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Men å andra sidan skriver jag inte heller för att få många läsare, utan för att det är kul. Läsarna är bonus. Men jag hade inte klagat över att bli som Blondinbella och tjäna hinkvis med stålar för att skriva korta, inte allt för intressanta texter, dagligen om mitt liv. Fast jag har inte någon rik pappa som kan hjälpa mig på traven heller, så det lär inte hända...

2008-08-26 @ 22:10:44
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0